Як за 7 годин зібрати Каталог 320 практик бізнесу з боротьби з COVID-19
опубліковано 29 квітня 2020 року о 17:46


Учасники з усієї України створили перший Каталог внеску компаній в Україні для боротьби з COVID-19 (надалі - Каталог), який містить 320 вдалих кейсів. Партнерами подарунків виступили «Карлсберг Україна», «1+1 медіа», «Syngenta».

Український бізнес, як на національному, так і на регіональному рівнях, активно включився в боротьбу з COVID-19, перераховуючи кошти на допомогу медикам та лікарням, підтримку своїх працівників та соціально незахищених верств населення. За даними дослідження Deloitte, 64% компаній готові надавати допомогу суспільству для захисту від COVID-19.

Для оцінки внеску великого, малого та середнього бізнесу Центр «Розвиток КСВ» зібрав молодь зі всієї України на онлайн-нетворкатон «Бізнес і суспільство». Протягом 7 годин команди шукали кейси українських компаній в умовах пандемії у всіх доступних та перевірених джерелах для створення Каталогу відповідальних компаній.

«Молодь має розуміти, що таке соціально відповідальний бізнес. Тому ми запропонували молоді створити Каталог внеску бізнесу в боротьбі із COVID-19. В результаті 6 команд зібрали 320 практик компаній на загальну суму більше 900 000 000 грн. Важливо, що в Каталозі будуть практики національних та регіональних компаній»,– зазначила керівниця Центру «Розвиток КСВ» Марина Саприкіна.

Каталог містить перелік компаній за алфавітом. Кожна практика має посилання на офіційні ресурси, вид допомоги (благодійна фінансова допомога, програми підтримки вразливих верств населення і т.д.); рівень підтримки (національний, регіональний, локальний). Команда переможців отримала призи від компаній-партнерів, а найактивніший учасник отримає місячне стажування на «1+1 медіа».

«Мене вразила свідомість бізнесу: кошти, продуктові набори, матеріали, благодійні ініціативи. До прикладу, компанія «ОККО» профінансувала додаткові поїздки на таксі для медиків, а «Procter & Gamble» надав безкоштовне прання для людей з інвалідністю. Навіть малий бізнес, який потерпає від економічної кризи, робить свій внесок у підтримку громади», – ділиться враженнями учасниця Нетворкатону Аліна Гончарук.
Невдовзі Каталог буде розміщено на сайті Центру «Розвиток КСВ» та будь-яка компанія зможе додавати інформацію про всій внесок у боротьбу з COVID-19.

Для отримання детальнішої інформації про Нетворкатон для молоді «Бізнес і суспільство» звертайтеся до Олександри Гондюл, координаторки проєкту: +38 068 356 49 07,sdg@csr-ukraine.org
_______________
CSR Ukraine, Центр «Розвиток КСВ»– експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проекти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Є національним партнером CSR Europe (Брюссель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія).www.csr-ukraine.org
SDG-Амбасадори- лідерська програма для молоді, ініційована Центром «Розвиток КСВ» з метою залучення молодих людей до впровадження Цілей сталого розвитку, створення ними унікальних проєктів та поширення руху за сталий розвиток по всій Україні.
Network-А-Тhon- це відкритий захід задля нетворкінгу, основна мета якого - встановлення нових знайомств та отримання корисного досвіду.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux